Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 23.04.2021, 13:24
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Фінансовий звіт

"Гаряча лінія"

Інклюзія

Годинник

Комишня:

Пошук

Зворотній зв'язок

Ми на карті району

Комишня
Комишня на карті Миргородського району

Друзі сайту





Календар

Святковий календар. Спілкуємося українською мовою

ЗНО 2018

Бібліотечна сторінка

Робота бібліотеки щодо збереження підручників

та книги.

Щоб книга і підручник служили довго виконуйте такі рекомендації:

1. Всі одержані вами підручники слід утримувати в охайному вигляді.

2. Треба тримати підручники в окремій обкладинці або обгорнутими папером.

3. Не загинайте аркуші, користуйтеся закладкою.

4. Не слід класти в книгу ніякі предмети.

5. Перш ніж узяти до рук підручник, вимийте руки. Підготувавши урок, поставте книгу на полицю, або покладіть у портфель.

6. На сторінках підручників робити примітки ручкою або олівцем забороняється.

7. Поводьтесь з підручником так, щоб не було соромно передати його вашим молодшим товаришам.

ПАМ'ЯТКА

1. При одержанні підручників у бібліотеці продивись їх. При виявленні пошкоджень повідом бібліотекаря.

2. Обгорни підручники.

3. Зроби закладки для підручників.

4. Якщо ти зіпсував чи загубив підручник, по­верни до бібліотеки аналогічний, чи заміни іншою книгою.

5. Не перегинай палітурку підручника.

6. Не загинай кути сторінок.

7. Не роби поміток, не розмальовуй підручник.

8. Клади підручники тільки на чистий стіл.

9. Бережи підручники від сонця і води

10. Відведи вдома місце для підручників.

 

Рекомендації класним керівникам щодо роботи з учнями

 по збереженню підручників

1. Ознайомлення учнів з єдиними вимогами щодо збереження підручників.

2. Ознайомлення з критеріями оцінювання підручників.

3. Відповідальність за підручники в класі.

4. Екран класних змагань за краще збереження підручників, пропаганду книги в школі.

5. Приймати за актом підручники разом з членами батьківського комітету.

6. Вимагати з батьків гарантійні листи щодо збереження підручників.

7 Слідкувати, щоб учителі-предметники систематично перевіряли стан збереження підручників свого предмета (робили відповідні записи в щоденник учня).

8. Один раз на чверть виставляти оцінки в щоденники учням за стан збереження підручників.

9. Надати допомогу посту бережливих у плануванні роботи.

10. Разом з батьками здійснювати заходи з виховання в учнів бережливого ставлення до книги. На батьківських зборах аналізувати наслідки рейдів перевірок.

11. Планувати проведення класних зборів "Учитись учитися", де висвітлювати роль підручника. Аналізувати ставлення до них учнів.

12. Відмітити учнів і батьків, які краще зберегли підручники. 14. Вклеїти в щоденники учням єдині вимоги що­до збереження підручників.

 

Пам'ятка користувачу

 

Люба дитино! До тебе це слово!

Перед тобою - скарбниця чудова,

Мудрих порад невичерпне джерельце,

Книгу люби і душею, і серцем.

 

Не гоже бруд заносити в науку -

Простягуй книзі лише чисті руки.

 

Якщо ти хочеш книгу всю читати,

Не змушуй сторінки в ній випадати,

Відтак книжки не слід перегинати.

 

Друг твій - книга - буде гарним,

І новеньким, і охайним,

А для цього будь уважним,

Не забувай речей в ній зайвих.

 

Краще витрати хвилину,

 Та візьми й до пуття

Попідклеюй всі сторінки,

Книзі дай нове життя!

 

Візерунчасту закладку

Книзі подаруй на згадку.

Ще й обладинку вдягни,

Життя книзі збережи!

 

ЗАПОВІТ КОРИСТУВАЧА.

 

1. Пам'ятай, що читання - одна з найважливіших, найпотрібніших, найсерйозніших робіт, не "між іншим".

2. Навчися користуватися змістом.

3. Хоча б одну з читаних тобою останнім часом книг читай із закладкою, повертайся іноді до прочитаного.

4. Не залишай книгу недочитаною без серйозних причин.

5. Закриваючи книгу навіть прочитавши тільки частину її), подумай, що запам'яталося, схвилювала, налякало, утішило, вразило, здивувало.

6. Постарайся самостійно розібратися у всьому, пояснення незрозумілих слів шукай у тлумачних словниках.

7. Книга добре і надовго запам'ятовується, якщо її зміст розповісти другові, батькам.