Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 23.04.2021, 14:28
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Фінансовий звіт

"Гаряча лінія"

Інклюзія

Годинник

Комишня:

Пошук

Зворотній зв'язок

Ми на карті району

Комишня
Комишня на карті Миргородського району

Друзі сайту





Календар

Святковий календар. Спілкуємося українською мовою

ЗНО 2018

Навчання дітей з особливими потребами

Навчання дітей з особливими освітніми потребами

у Комишнянській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів

Як оформити дитину на інклюзивне навчання у загальноосвітню школу переглянути

У школі є спеціально обладнаний освітній простір - ресурсна кімната.

Спеціально організований освітній простір дає змогу кожній дитині реалізувати своє право на освіту, максимально розкрити освітній і особистісний потенціал та подолати бар’єри соціалізації.

Навчання у ресурсній кімнаті базується на індивідуальних потребах кожного учня, має на меті залучення, або перехід дитини до звичайного класу, спрямоване на усунення факторів, що перешкоджають навчанню у загальноосвітньому класі. Облаштування ресурсної кімнати здійснюється згідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 414 від 23.04.2018 р.

Ресурсна кімната  у нас – це навчально-пізнавальна зона. Тут є робоче місце вчителя, індивідуальні місця для навчання (парти), місце для групових та індивідуальних занять, сенсорний куток, ігрова зона.

Місце для групових та індивідуальних занять обладнано меблями спеціального призначення, корекційними засобами навчання і спеціальними тренажерами, а також столом і стільцями для групової роботи. Сенсорниий куточок у ресурсній кімнаті створений  з метою релаксації і для проведення корекційної роботи психолога. Використання піскотерапії, обладнання для мозочкової стимуляції, обладнання для сенсорної стимуляції дозволяє зняти психоемоційне напруження, розвивати та вдосконалювати сенсорні, вестибулярні і рухові можливості дітей.

Ігрова зона – це місце  для творчості та ігор. Тут є набори для творчості, фарби, розмальовки, набори для ліплення.  Все це  розвиває творчий потенціал, фантазію, уяву, а також  є необхідним інструментом розвантаження нервової системи.

Підбір дидактичних та розвиваючих іграшок для ресурсної кімнати здійснено з урахуванням індивідуальних та особливих освітніх потреб учнів. Настільні ігри, конструктори, головоломки, мозаїки, шнурівки і соціально-комунікативні іграшки сприяють розвитку дрібної та крупної моторики, координації рухів, логічного мислення, пам’яті, уважності і інтелектуальних можливостей учнів. 

В ігровій зоні ресурсної кімнати панує невимушена, творча, пізнавально-розважальна атмосфера, в такому середовищі найоптимальніше встановлювати та налагоджувати зв’язок педагога з учнями і дітей між собою. Ігрова діяльність спонукає дітей до комунікації, вчить їх грати в команді, що безумовно має значний вплив на загальний, психічний і емоційний стан учнів, допомагає оволодіти та засвоїти навички спілкування і поведінки в суспільстві.