Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 23.04.2021, 14:51
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Фінансовий звіт

"Гаряча лінія"

Інклюзія

Годинник

Комишня:

Пошук

Зворотній зв'язок

Ми на карті району

Комишня
Комишня на карті Миргородського району

Друзі сайту





Календар

Святковий календар. Спілкуємося українською мовою

ЗНО 2018

Шкільні проекти

 
Учнівські проекти
 
Учнівський проект "Чисте довкілля - здорова нація" (скачать)
Презентація проекту "Чисте довкілля - здорова нація" (скачать)
 
 
 
 
Проект 3 класу «Ти відповідальний за тих, кого приручив» (скачати)
 
Проект 7 класу " Моя родина Україна"   (скачати)
 
Проект 1 класу "Ніколи не зробимо шкоди ми пташці у ріднім краю" (скачати)
 
Проект 6 класу " Твори добро" (скачати)
 
Презентація виховного проекту природничо – екологічного напрямку  «Дивосвіт природи, друзі, збережем» (скачать)

Коментар:

Слайд 1.

Ведучий 1. Який прекрасний дивний світ нас оточує. Це все природа. Напевне, не знайдеться у світі людини, яка б не любила природу. Одні милуються барвами осіннього лісу, інші обожнюють високі гори та бурхливі ріки, а ще інші у захваті від простору степу.

Ведучий 2. Все це мати – природа, перша наша годувальниця, рятівниця. Немає кращої землі, як наша Україна. Все живе пов’язане між собою: люди, трави, квіти, дерева, тварини. Адже і людина стала людиною, коли почула дихання листочків і пісню коника – стрибунця, дзюркотіння весняних струмків і дзвін срібних дзвіночків у бездонному літньому небі, лагідний плюскіт хвиль і урочисту тишу ночі – почула і затамувала подих, слухає сотні і тисячі років чудову музику життя.

Учень 1

Ми любимо сонце і квіти,

І ранок нам шле свій привіт,

Ми роду козацького діти,

Землі української цвіт.

Учень 2

В яку б не пішли ми дорогу -

Ти, пісне, над нами злітай!

Крокуючи гордо і в ногу,

Ми славимо рідний наш край.

Учень 3

Наш приятель – сміливий вітер,

Відвага-це наш заповіт,

Ми роду козацького діти,

Землі української цвіт.

Учень 4

Ріки і гори, моря і поля -

Це наша рідна, хороша Земля,

Будь ти їй другом, люби, бережи,

Приклад у цьому усім покажи.

Вед 1. Все, що нас оточує і не зроблене руками людей, - це природа. Спілкування з природою дає найбільшу радість викликає найпалкішу любов до рідного краю, до життя. Природа є джерелом натхнення для письменників, художників, композиторів. Шепіт води, зелених дібров. Спів пташок, запах квітів – усе це природа рідного краю. Недарма природу називають ненькою. Всі ми – діти природи, та не всі однаково добре ставимося до неї. Природа потребує постійної уваги і турботи. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатства.

Вед 2. Сьогодні ми проведемо захід «ДИВОСВІТ ПРИРОДИ, ДРУЗІ, ЗБЕРЕЖЕМ!». Це захист нашого виховного проекту, над яким ми працювали весь навчальний рік.

Слайд 2.

Епіграфом проекту взяли слова Ліни Костенко: « В озонову дірку подивився янгол:- Господи, скажи їм, щоб вони схаменулись!». А девіз проекту: «Люби природу не для себе, люби для неї!» - це слова Максима Рильського.

Слайд 3.

Учень 5

Наш дивний світ, такий, як казка,

Он в небі хмаронька пливе.

Тож бережи його, будь ласка,

Все в ньому гарне і живе.

Он квітка полум’ям палає,

І ясне сонечко блищить.

Чарівна пташечка співає –

Все в дивосвіт прийшло, щоб жить.

Вед 1. Актуальність теми. Природа – наша друга домівка «Жити щасливо й жити у злагоді з Природою – одне й те ж». Римський мислитель Сенека.

Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного

краю, до життя викликає спілкування з природою. Адже більшість

людей люблять навколишнє середовище: ліси, луки, парки, водойми. Це

тому, що ми маємо привілей жити у прекрасному світі. Деякі люди пишуть книжки про природу, інші малюють прекрасні пейзажі. Але більшості з нас для насолоди досить таких простих речей, як захід сонця, хмари, дощ, зелень, пташиний гомін, чудові ранки.

Слайд 4.

Вед. 2. Мета проекту.

1. Формувати екологічну грамотність

2. Отримувати знання, як зберегти і укріпити природу і разом з нею – своє здоровʼя.

3. Розвивати уміння спостерігати, порівнювати, робити висновки на основі результатів своїх досліджень.

4. Виховувати розуміння феномену природи і людської духовності.

5. Вчити дітей цінувати природу і радіти їй.

Слайд 5.

Вед. 1. Завдання проекту.

1. Привернути увагу учнів до існуючих проблем охорони навколишнього природного середовища.

2. Спонукати до збереження та примноження зелених насаджень на території школи і селища.

3. Отримати фото, відеозаписи, сформувати наочний матеріал за темою проекту.

4. Оформлення звіту проекту

Вед 2. Деякі люди, спілкуючись з природою завдають їй великої шкоди.

Від нашої поведінки в природі залежить, чи побачить ще хтось красу лісу і голубінь ріки, перші проліски і квітучі сади. Озираючись довкола, ми все більше переконуємося, що в наших силах не тільки зберегти всю красу довкілля, а й примножити її.

Слайд 6,7.

Вед 1. Всі учні нашого класу вже два роки члени шкільного лісництва, разом працювали над проектом. Використовували такі форми роботи: екскурсії, походи, опрацьовували літературу, інтернет – ресурси, проводили дослідження, природничі декади, екологічні свята і акції, організовували фотовиставки і конкурси. Керівником шкільного лісництва від лісового господарства є помічник лісничого Кобець Іван Михайлович. Йому надамо слово.

Слайд 8. Під час виступу.

Вед 2. Іван Михайлович, ми вам вдячні за цікаві розповіді на заняттях, за подорожі та екскурсії, які ви нам організовуєте.

Слайд 9.

Вед 1. В рамках виконання виховного проекту ми взяли участь у багатьох природоохоронних заходах, мета яких зберегти і примножити природні багатства невеликої частинки планети Земля – території нашої школи.

Учень 6

Збережемо деревце край лугу –

В затінку його спочине хтось.

І всміхнеться дерево мов другу,

Що в дорозі стріти довелось.

Слайд 10.

Вед 2. Птахи – невід’ємна частина живої природи. Вини прикрашають діброви, луки, степи, ліси. Птахи – окраса парків і садів. Чи можна уявити собі весну без дзвінкої пісні жайворонка, або весняний ліс без кування зозулі.

Восени майже дві третини пташиного населення відлітає в теплі краї. Тільки справжні пернаті зимівники гніздяться поблизу людського житла. На околицях селищ і невеликих міст рятуються від холоду і голоду.

Вед 1. Ми допомагали пережити зимові негаразди пернатим друзям. В рамках Всеукраїнської акції «Годівничка» провели в школі конкурс на найкращу годівничку. Використали виготовлені пташині їдальні для підгодівлі пернатих у скрутну годину.

Учень 8

Земля від роду і до роду

У спадщину передається

Шануйте все на ній, що зветься,

Так просто й коротко-Природа!

Учень 9

І буйні трави і тихі води,

І кожну квіточку в росі…

Щоб світ у всій своїй красі

Дістався і новому роду.

Слайд 11

Вед 2. Учні нашого класу приймали участь у Всеукраїнській акції «Я саджаю ліс». Побіля школи висадили саджанці ялин, сосен, модрини.

Учень 7

Збережемо деревце в долині,

Щоб шуміло на тугих вітрах,

Стане більше цвіту в Україні,

В ній зів’є своє гніздечко птах.

Вед 1. Шпаки - одні з перших серед перелітних птахів повертаються навесні на гніздування. Не випадково поява шпака після зимівлі у багатьох асоціюється з настанням справжньої весни. Його можна віднести до одного з найвідоміших у нашій країні птахів. В першу чергу цій популярності сприяли широкомасштабні шкільні кампанії з виробництва шпаківень і розвішування їх.

Вед 2. Учасниками такої акції стали і ми. Розвісили в шкільному саду декілька шпаківень. Навесні нові будиночки відвідали шпаки, придивляються, мабуть планують посилитися на гніздування.

Вед 1. Учні нашого класу постійно приймають участь у загальношкільних заходах по прибиранню території восени і навесні.

Учень 10

Зупинись лише на мить,

Озирнись довкола

На ясну небес блакить,

На земні простори.

На волошки, що в житах

Розцвіли так рясно,

І пізнаєш ти в душі

Те одвічне щастя.

Слайд 12.

Вед 2. З метою ознайомлення учнів нашої школи з красою наших місцевих природніх перлин ми створюємо фотовиставки за різними тематиками: «Природа рідного краю», «Барви осені», «Ліс у будь – яку пору року» та інші. Матеріали добираємо під час подорожей та екскурсій.

Слайд 13.

Вед 1. Земля людей немислима без тваринного і рослинного світу. Чи часто ми замислювалися над тим, чому околиці сіл збідніли на лелечі гнізда, замулилися живі джерела, поріділи солов’їні переспіви, зникли галасливі базари чаїних колоній, рідко почуєш жайворонків? А може в цьому і кожного з нас провина?

Вед 2. Ліси, зелені насадження допомагають розв’язати проблему чистої води, зберегти річки і водосховища. Вирушаючи до лісу, парку чи саду, не всі пам’ятають священне правило: висмикнута із землі травичка навічно позбавлена свого родоводу, зрубана на березі верба, яка постійно оберігала русло, не стане перешкодою буревію, націлене дуло рушниці над розмахом крячки осиротить виводок, вилитий недбайливцем мазут залишить на довгі літа мертву пляму на живому тілі землі…

Вед 1. Ми беремо від природи найбільше і найдорожче – силу і здоровʼя. Любов до природи, бережливе ставлення до неї тісно пов’язується з поняттями «рід», «родина», «батьківщина». А людині потрібна батьківщина!

Слайд 14.

Вед 2. Охороняти природу – значить любити батьківщину! Немає кращої землі, як наша Україна!!! Ми створили памʼятку – пораду «Яким має бути світ?»

Учень 11

Різні в світі є країни,

Різні люди є на світі,

Різні гори, полонини,

Різні трави, різні квіти…

Учень 12

Є з усіх одна країна,

Найрідніша нам усім.

То – прекрасна Україна,

Нашого народу дім.

Учень 13

Там шумлять степи без краю,

Наче вміють говорити!

Там ясніше сонце сяє,

Там солодше пахнуть квіти…

Учень 14

Різні в світі є країни,

Гарні є, є і багаті,

Та найкраще в Україні,

Бо найкраще в рідній хаті.

Вед 1. Один мудрець сказав: «Не бійся друга – він може зрадити тебе, не бійся ворога – він може вбити тебе, а бійся байдужих людей, зі згоди яких відбувається і зрада і вбивство».

Вед 2. Саме небайдуже ставлення ми повинні проявити до природи.

Шанувати природу неможливо без глибоких знань про навколишній світ. Калина під вікном рідної оселі, тополя на околиці села, лелече гніздо на клуні, криничка на перехресті доріг – усе це наш духовний світ, з яким ми маємо вирушати в життя. Знати і берегти ці нетлінні критерії, - наш святий і непорушний обов’язок.

Слайд 15 -22.

Пропонуємо до вашої уваги закони, які дала нам сама природа.

  1. Закон співучого солов’я. Будемо оспівувати красу рідної землі, як соловей!
  2. Закон червоної калини. Будемо прикрашати землю добрими справами, як калина гай!
  3. Закон мудрої сови. Будемо спостерігати, навчатися, діяти й відповідати за свої вчинки!
  4. Закон доброго дельфіна. Будемо допомагати кожному, хто цього потребує, як дельфін в морі!
  5. Закон турботливої білочки. Будемо брати від природи лише необхідне, піклуючись про оновлення природних багатств!
  6. Закон золотого соняшника. Кожна істота, яка живе на землі, - незамінна. Вона має право на сонце, повітря й воду!
  7. Закон вічнозеленого барвінку. Будемо завжди памʼятати про перевагу законів природи над законами людськими!

Вед 1. Уклін тобі рідна земля. Полтавщина… У найвіддаленіших куточках нашої країни з глибокою повагою промовляють це слово. Полтавський край вабить до себе чудовою природою, різноманітністю рослин і тварин. І все це ми з вами повинні зберегти і примножити, щоб з гордістю говорити «Ми полтавці!»

Учень 15

Не засмічуй воду, землю і повітря,

Бережи природу, предків заповіти.

Хай в душі і серці совість, матір, батько,

Всі ми на планеті рідні сестри й браття.

У лузі калина, як пісня свободи.

Не руш! Ти ж людина. Живи для природи.

Учень 16

Щасливий я тим, що живу,