Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 23.04.2021, 13:25
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Фінансовий звіт

"Гаряча лінія"

Інклюзія

Годинник

Комишня:

Пошук

Зворотній зв'язок

Ми на карті району

Комишня
Комишня на карті Миргородського району

Друзі сайту





Календар

Святковий календар. Спілкуємося українською мовою

ЗНО 2018

Світової літератури

І. Основні завдання та зміст роботи кабінету світової літератури.

 

Кабінет світової літератури – це спеціально обладнане приміщення Комишнянської ЗОШ І – ІІІ ступенів оснащене сучасними засобами навчання, обладнане  згідно з санітарно-гігієнічними нормами і правилами облаштування.

Основна мета роботи кабінету - забезпечення оптимальних умов для організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року за N24.

При кабінеті створено раду кабінету, яка допо­магає в обладнанні, слідкує за чистотою та зовнішнім виглядом кабінету, веде облік літератури, бере активну участь у гуртковій роботі.

Завданням функціонування навчального кабінету світової літератури є створення передумов для:

  1. організації колективного, індивідуального та диференційованого навчання;
  2. реалізації практично-дієвої і творчої складових змісту навчання;
  3. організації роботи гуртків, позакласних та виховних заходів;
  4. індивідуальної підготовки учителя до занять, що сприяють підвищенню його науково-методичного рівня;
  5. вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду;
  6. впровадження інноваційних технологій щодо поліпшення й удосконалення педагогічного процесу в школі;
  7. для підготовки та участі учнів у конкурсах, олімпіадах різних рівнів.

Кабінет зарубіжної літератури забезпечує науковий, естетичний, навчальний, методичний, виховний рівні.

Проведення навчальних занять учнів з предмету «Світова література» здійснюється на високому професійному та методичному рівнях.

Робота учителя спрямована на те, щоб кожен урок сприяв розвитку пізнавальних інтересів учнів, формуванню навичок самостійного здобуття знань.

У навчально-виховному процесі застосовуються інноваційні педагогічні технології, що забезпечують систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, які охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів;

спрямовують розвиток та саморозвиток учня з урахуванням його здібностей, нахилів, інтересів, ціннісних орієнтацій і суб'єктного досвіду; створюють умови для реалізації та самореалізації особистості.

Застосування інноваційних технологій навчання на уроках світової літератури забезпечує високу якість засвоєння матеріалу, забезпечує урізноманітнення методів навчання, підняття активності учнів,

створює приємну невимушену атмосферу під час навчально-виховного процесу,сприяє вихованню цілеспрямованої особистості, залученню дітей до виготовлення навчально-дидактичних матеріалів та оформлення учнівських проектів - випереджувальне навчання (презентацій, бюлетенів, слайд-шоу, буклетів, рефератів, доповідей, повідомлень, кросвордів, вікторин, інтерв’ю, матеріалів зорового ряду тощо).

Учні демонструють глибокі знання навчального матеріалу, організаторські здібності, оригінальність мислення,  позитивне ставлення  навчання, інтерес до предмета.

    При кабінеті організовано роботу гуртка «Літературна ігротека», метою якого є поглиблення знань з літератури, розширення культурно-пізнавальних інтересів учнів. Заняття гуртка проводяться періодично згідно плану по дві години на місяць.

 Відповідно до основних завдань, уже зазначених, кабінетом світової літератури здійснюється така робота:

-     проведення навчальних занять учнів з предметів «Світова література»

-    надання консультативної допомоги учням ;

-     проведення позакласних виховних заходів

                                    

(На базі кабінету влаштовуються предметні тижні, літературні вечори та конкурси,    вікторини та літературні посиденьки. І що особливо приємно, учні беруть у них активну участь і часто самі бувають ініціаторами таких зібрань.)

-     літературно – краєзнавча робота;

                                                                            

-    проведення засідань  гуртка «Літературна ігротека»;

-    робота з обдарованими дітьми;

    

 

 

 

II. Обладнання кабінету зарубіжної літератури.

Кабінет світової літератури Комишнянської ЗОШ І – ІІІ ступенів призначений для проведення уроків світової літератури, позакласних та виховних заходів, засідань  гуртка, індивідуальної та групової роботи з дітьми та батьками тощо.

Розміри кабінету: 8,10 м х 6,30 м х 3,00 м. У кабінеті 30 робочих місць для учнів та два - для учителя.

Робочі місця учнів розташовані таким чином, що сприяють встановленню візуального контакту “учитель - учень” та “учень - учитель”.

Виступи учнів біля дошки із доповідями, повідомленнями, захистами проектів розвивають навички  ділового спілкування, налаштовують на партнерські стосунки.

 Кабінет обладнано дошкою на три ро­бочі площі у розгорнутому вигляді, яку можна використовувати для демонстрації художньо-зображувальної наочності, мультимедійних матеріалів із застосуванням ІКТ.

Постійні панорамні стенди відображають історію розвитку світової літератури від античності  до сьогодення та їх основних представників. Тут же представлені зразки живопису різних мистецьких

Кабінет обладнано п’ятьма багатофункціональними шафами, в яких зберігаються нормативні документи, документація навчального кабінету та предмета, друковані посібники, електронні засоби навчального призначення, медіатека, дидактичні матеріали з літератури, тестові завдання, тематичні папки, зразки кращих учнівських робіт та проектів, матеріали гурткової та позакласної роботи, підручники,

хрестоматії, програмна художня та наукова література, експозиційні матеріали, технічні засоби навчання тощо. Чільне місце займає тут літературознавча та довідкова література: навчальні підручники останніх років видання, словники літературознавчих термінів, міфологічний словник та методична література. Створені папки порад та пам’яток для учнів (як читати прозові твори, як читати поетичні твори, як писати твір тощо).

Стенд “Наша творчість» містить змінну інформацію, рубрики якої дозволяють охопити великий обсяг матеріалу різної тематики, сприяють створенню атмосфери співпраці, забезпечують мобільність інформації, спонукають учнів до творчої самостійної, дослідницької роботи тощо.

     Матеріали літературної газети «Сходинки до Парнасу» дають можливість ознайомлювати учнів із звичаями, традиціями різних народів, зразками живопису, теоретичними поняттями, актуальними при вивченні тієї чи іншої теми, ілюстративним матеріалом та дитячими роботами. Виставкові матеріали дуже часто використовуються на уроках.

Вазони з кімнатними квітами надають кабінету нарядності, привабливості, свіжості та краси.

У кабінеті встановлено лампи освітлення, на вікнах – жалюзі, які можна використати для затемнення, що дає можливість регулювати освітлення кабінету, створювати оптимальні умови навчання.

Великі вікна забезпечують вільний доступ сонячного світла, дозволяють дотримуватися провітрювального режиму кабінету.

 

Кабінет оснащено:

-  технічними засобами навчання: ПК, екраном;

-     підручниками;

-     навчальними посібниками;

-     хрестоматіями;

-     словниками;

- електронними засобами  навчання;

-   зображувальними наочними посібниками

-    дидактичними матеріалами;

-     фаховими журналами;

- бібліотечкою художньої літератури;

-  завданнями для контрольних робіт (рівневі завдання, тести, літературні диктанти )

- матеріалами власного педагогічного досвіду учителя;

-  розробками відкритих уроків та заходів;

-     роздатковим матеріалом для вивчення, узагальнення та перевірки знань (до кожної теми програми);

-  фонотекою, фільмотекою, мультимедійними  додатками до уроків.

-     матеріалами з передового педагогічного досвіду;

- матеріалами з виховної роботи.

Робота з оформленням кабінету світової літератури триває. Чимало ще потрібно зробити. Я і мої вихованці мріють про мультимедійну дошку чи проектор, які б дозволили повноцінно і якісно використовувати електронні посібники та додатки.